Jukka Valdemar Laurila
Private
Private
Ovatkohan ylläpitäjät lopettaneet Genissä? Viesteihin en ole koskaan saanut vastausta. Myöskään pyyntöjä projekteihin liittymisistä eivät ole hyväksyneet.
@Merja Tuulikki Koskinen (Laurila)
Jukka Valdemar Laurila
Private
Private
Ovatkohan ylläpitäjät lopettaneet Genissä? Viesteihin en ole koskaan saanut vastausta. Myöskään pyyntöjä projekteihin liittymisistä eivät ole hyväksyneet.
@Merja Tuulikki Koskinen (Laurila)
Maija Rajaniemi Onko Rauno Johannes Laurila = lisäämäsi R Laurila P
Jouni on vanha - ollut viimeksi Genissä tammikuussa.
Paavo akt Pro Last Online: May 14, 2025
Jukka Valdemar Laurila k. 1940 Pyydän julkistamaan
Hei,
R = Rauno Johannes. En ole laittanut koko nimeä, koska muutama vuosi sitten hän oli ainakin vielä elossa hänen pojaltaan saamani viestin perusteella. Olen siksi myös laittanut vain etunimen alkukirjaimen. Mutta MyHeritagen matchien kautta saa tietää ihme kyllä myös ao. henkilöiden tiedot ja tiedän siksi, että toinen noista yksityisistä on em. henkilö. Hänen poikansa ei edes tuntenut Jouni Ruohosta, kun kerroin hänelle, että Jouni oli laittanut hänen isänsä tiedot Geniin.
Lisäsin hänet, jotta sain hänen edesmenneen puolisonsa tiedot puuhun. Olen näet melko läheistä sukua DNA-tietojen perusteella ainakin Lauriloille, kuten olen kai joskus sinulle, Markku, kertonutkin.
Yritin laittaa edellisen viestini ketjuun "Ilmoita täällä keskeneräinen yhdistämispyyntö", mutta siinä taisi mennä joku kohta vikaan, vai kuinka?
Terveisin
Maija