• Join - It's Free

https://www.geni.com/people/Merja-Tuulikki-Koskinen/6000000032636089478?through=6000000037753703729

Started by Maija Rajaniemi on Friday, May 16, 2025
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 6 posts

Jukka Valdemar Laurila
Private
Private

Ovatkohan ylläpitäjät lopettaneet Genissä? Viesteihin en ole koskaan saanut vastausta. Myöskään pyyntöjä projekteihin liittymisistä eivät ole hyväksyneet.

@Merja Tuulikki Koskinen (Laurila)

@Jouni Johannes RUOHONEN ylläpitää yli 50 000 profiilia, ei se vissiin ehdi vastata

Maija Rajaniemi
Olen ottanut tavakseni lisätä tietoja profiileihin, joihin pystyn. Aika moni on tyytyväinen, jos profiilit täydentyvät ja sukuyhteyksiä löytyy.
M-L Töyrylä

Jos henkilö on elossa niin yleensä laitetaan yksityiseksi. Minä en laita muutenkaan elossa olevia geniin ilman henkilön lupaa.

Olsiko nämä Laurilat sen takia yksityisenä.

Maija Rajaniemi Onko Rauno Johannes Laurila = lisäämäsi R Laurila P

Jouni on vanha - ollut viimeksi Genissä tammikuussa.
Paavo akt Pro Last Online: May 14, 2025

Jukka Valdemar Laurila k. 1940 Pyydän julkistamaan

Hei,
R = Rauno Johannes. En ole laittanut koko nimeä, koska muutama vuosi sitten hän oli ainakin vielä elossa hänen pojaltaan saamani viestin perusteella. Olen siksi myös laittanut vain etunimen alkukirjaimen. Mutta MyHeritagen matchien kautta saa tietää ihme kyllä myös ao. henkilöiden tiedot ja tiedän siksi, että toinen noista yksityisistä on em. henkilö. Hänen poikansa ei edes tuntenut Jouni Ruohosta, kun kerroin hänelle, että Jouni oli laittanut hänen isänsä tiedot Geniin.

Lisäsin hänet, jotta sain hänen edesmenneen puolisonsa tiedot puuhun. Olen näet melko läheistä sukua DNA-tietojen perusteella ainakin Lauriloille, kuten olen kai joskus sinulle, Markku, kertonutkin.

Yritin laittaa edellisen viestini ketjuun "Ilmoita täällä keskeneräinen yhdistämispyyntö", mutta siinä taisi mennä joku kohta vikaan, vai kuinka?

Terveisin

Maija

Showing all 6 posts

Create a free account or login to participate in this discussion