Tuija kuulehan, se kirjasarja koskee sinunkin sukuasi, koska myös se menee Laamasiin (nopeasti selaamalla ymmärsin niin). Kirjasarja löytynee, kun kirjoitat Googlen hakukenttään kirjasarjan nimen. Sen voi ihan ostaa itselleen sukuseurasta ja liittyä samalla, jos haluaa, Laamasten-Redsvenien sukuseuraankin (jäsenmaksu on halpa).
Sitten hauska juttu käy ilmi meidän yhteisistä kytköksistämme:
1.) Sinun isäsi isän kautta sukumme liittyvät toisiinsa siten, että isäsi isän sukulinja menee suoraan Beata Antintytär Kokkoseen, ja tämän sisar Kaisa Kokkonen on minun äitini äidin suoraa sukulinjaa 😊.
2.) Mutta sinun miehesikin suku liittyy minun sukuuni siten, että miehesi äidin isän sukulinja menee suoraan Stiina Eerikintytär Ruuth:iin, ja tämän sisar Anna Eerikintytär Ruuth on minun äitini isän suoraa sukulinjaa. Tämä miehesi kanssa yhteinen sukuni ei ole Laamasia, vaan ihan toista sukua. 😊
(Kirjoitan varmuuden vuoksi ohjeen tähän alle, jonka voit ohittaa, jos asiat ovatkin jo tuttuja sinulle.)
Saat nämä kaikki sukuyhteydet näkyviin, kun klikkaat tässä viestiketjussa näkyvää minun nimeäni.
Silloin avautuu minun profiilini ja sen yläreunaan kaksi riviä, joita klikkaamalla saat auki sinisen rivillisen nimiä, joista löydät nämä kertomani sukulaistemme nimet ja sukulaisuusyhteydet. Yläreunan toisessa rivissä näkyy sinun ja minun sukuyhteys ja toisessa puolestaan miehesi ja minun sukuyhteys. Jotta kerrohan terveisiä miehellesi sukupolvien takaiselta serkulta, joka olen hänelle. 🌷